USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET JA NIIHIN VASTAUKSET
1. Mitä Hygge tarkoittaa?
– Hygge on tanskalainen sanaa ja jonkinlainen suomennus voisi olla kotoilu. Meille se tarkoittaa kivaa fiilistä ja rentoa tekemistä.
2. Mistä löydän aukioloaikanne?
– Viralliset aukioloajat löytyvät aina nettisivuiltamme. Googleen ja Facebookiin niitä myös päivitetään, mutta emme pysty takaamaan, että muutokset tulisivat näkyville välittömästi.
3. Moneltako hävikkilounasta saa?
– Hävikkilounasta saa lounaan jälkeen jos sitä jää myytäväksi. Jos hävikkiä on jäänyt edellispäivältä, saa sitä ostettua jo aikaisemminkin.
4. Mistä lounaan hinta muodostuu?
– Lounaan hinnasta n. 70% menee palkkoihin, vuokriin, veroihin ja muihin kuluihin. Loput 30 % käytetään raaka-aineisiin.
5. Miten toimitaan lasten lounaan kanssa?
Emme sovellu hyvin ihan pienten lasten ravintolaksi. Vilkkaaseen lounasaikaan pystymme ottamaan vain rajatun määrän lastenrattaita kerrallaan sisälle, sillä keräämme astiat pöydistä työnnettävillä astiakärryillä, jotka vaativat paljon tilaa. Meillä on vain kaksi syöttötuolia. Meillä ei ole lastenhoitohuonetta eikä lasten leikkinurkkausta.
6. Onko meillä parkkipaikkoja?
– Kauppakeskus Aapelissa on oma parkkihalli, jossa on tunnin ilmainen pysäköinti talossa asioiville.
7. Mistä löydän brunssien ja erikoiskattausten aikataulut?
– Brunssien, Salaatti&Vohveli buffien ja muiden erikoiskattausten aikataulut löydät tapahtumat-sivulta. Erikoiskattausten menut löytyvät kohdasta brunssit ja buffat.
8. Mitä teillä on lounaalla?
– Lounastiedot löydät kohdasta lounas. Yleisimmät erikoisruokavaliot on merkitty jokaisen ruuan kohdalle. Lisätietoa saa kysymyllä paikan päältä keittiöstä. Erillisiä annoksia emme valitettavasti ehdi lounaan aikana tekemään.
9. Tarvitseeko tehdä pöytävarausta?
– Suosittelemme pöytävarausten tekemistä isommille seurueille sekä juhlapäivien kattauksille. Pöytävaraus ei ole pakollinen, mutta sillä varmistat pääsysi kattaukseen.
10. Voiko pöytävarauksen tehdä liukuvalla ajalla?
– Meillä on varsinkin ruuhka-aikaan sen verran vilkasta, että voimme pitää pöytävarausta voimassa vain 5 minuuttia asiakkaan ilmoittamasta ajasta. Emme pysty pitämään pöytiä tyhjinä varattuna.